Garantie
Wij geven om onze producten en doen onze uiterste best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien is het verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan heb je recht op;
- of een gratis reparatie
- of een nieuw product
- of teruggave van jouw geld
Heb jij een defect of beschadigd product ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Dit kan je doen door een e-mail te sturen naar info@sassefras.nl. Wij hebben dan een foto van het product, de doos en verpakking nodig en een beschrijving van wat er kapot of beschadigd is. Samen komen we er dan vast en zeker wel uit.
Wat is nu precies een goed product
Je zou een product voor bepaalde tijd zonder problemen moeten kunnen gebruiken. Hoe lang een product precies mee moet gaan hangt af van wat het product is. Er zit natuurlijk een verschil in hoe lang een koelkast mee hoort te gaan en hoe lang kinderschoenen mee horen te gaan. Wil jij weten hoeveel garantie er op jouw product zit, neem dan vooral contact met ons op.
Wanneer is een product niet goed
Een product is niet goed als:
- het niet compleet is
- het beschadigd is
- het kapot is of het niet goed werkt
- je er niet mee kunt doen wat de verkoper of fabrikant heeft gezegd.
Sassefras beoordeelt of iets wel of niet onder de garantie valt. Er wordt dan bijvoorbeeld gekeken naar of het normale slijtage is, een fabrieksfout of dat het product niet is gebruikt zoals het bedoeld is. Er wordt altijd met grote zorgvuldigheid gekeken naar klachten over de garantie en wij doen onze uiterste best om samen met jou tot een goede oplossing te komen.