Klachtenprocedure
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken en niet via een review achter te laten. Je kan contact met ons opnemen door te mailen naar info@sassefras.nl. Wij doen altijd onze uiterste best om een product in perfecte staat en snel bij jou af te leveren. Mocht er toch iets zijn gebeurd waarover je niet helemaal tevreden bent dan willen wij je vriendelijk vragen om dit kenbaar bij ons te maken.
Contact opnemen
Je kan je klacht op twee manieren aan ons kwijt;
- Stuur een e-mail naar info@sassefras.nl
- Stuur een brief naar Sassefras, Franekerstraat 50, 8913AP, Leeuwarden, Nederland
Wanneer jouw klacht bij ons binnenkomt, sturen wij je een bevestiging dat wij jouw klacht in behandeling nemen. Ons streven is om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen. Mocht dit niet gaan lukken dan zullen wij je hier van op de hoogte stellen. Wij nemen jouw klacht serieus en bekijken deze kritisch. Natuurlijk proberen wij om deze zo snel mogelijk en naar beider tevredenheid af te handelen.
Bemiddeling
Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
ODR platform
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet ergens anders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.